Simone & Lianne going to New Zealand!!

18 september 2017 - Thun, Zwitserland

Zo. . nog 7 weken en dan zien Simone en Lianne elkaar in Nieuw Zeeland!! Lianne heeft er dan al een week Australië op zitten en Simone heeft dan net haar jetlag verslagen (hopelijk).

Dan zullen zij twee weken bij elkaar op de lip zitten. Er wordt momenteel onderhandeld voor het huren van een auto en de eerste nacht wordt binnenkort geboekt.

Wat gaan ze doen. . ze gaan een rondje Zuideiland doen. Rustig beginnend bij Christchurch om de jetlag te verslaan om vervolgens als een sneltrein alle bezienswaardigheden te gaan bekijken. Hoe zit ons programma er in een notendop uit:

Walvis en dolfijnen spoten in Kaikoura, ekker een wijntour op de (tandem)fiets in Renwick, een wandeling in Queens Charlotte Sound, kanoën, wandelen en kamperen in Abel Tasman, de pannenkoeken rotsen bekijken in Punakaiki, met een helikoper boven naar de Frans Josef Glacier, dan hebben we tijd om te relaxen aan het Wanaka Lake en hop over de Lindiss Pass, dan komen de paar dagen in Te Anau waar ze gaan kijken hoe een grot vol met vliegjes met lichtgevende billen eruit ziet, dan op een cruise om wat van de Lord of the Rings film te bezichtigen en te genieten van de mooie natuur, maar daar blijven ze niet te lang, er valt nog veel meer moois te bezichtigen daar, zoals in The Catlins en Dunedin, als laatste nog een avondje in Christchurch om deze mooie vakantie af te sluiten.

Ze zullen in deze twee weken ongeveer: 2800km afleggen!

Ze hebben er in ieder geval zin in! Ze zullen tussen door proberen jullie op de hoogte te houden. . Tussen al de drukke vakantie dingen door!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ans:
    19 oktober 2017
    Druk, druk, druk met reizen om de planning te volgen maar.... héél erg mooi en indrukwekkend denken wij!! Alvast een héle mooie reis / beleving gewenst samen!!